Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Värianalyysin tulos:


Tänään minulla oli alkuillasta
omaan värianalyysiin aika.


-Ette ikinä arvaa kuinka
minua jännitti, että mitkä
ovatkaan minun värit-

No aika selvästihän ne
huivit alkoivat kertoa mitkä
värit käyvät omalle ihon värille.
Hiukset ja päällä olevat vaatteet
peiteltiin niin, että vain ja ainoastaan
omat kasvon ja kaulan värit pääsivät
oikeuksiin tai päinvastoin!

Jotkut värit vetivät sananmukaisesti 
kasvojen ilmettä alaspäin, synkensivät
tai varjostivat omaa ilmettä... toiset
värit taas saivat ilmeen hehkumaan ja
suorastaan piristivät sekä saivat silmiin
kivaa pilkettä!!!

Minä olin selvä talvi-ihminen!
Viileänkohtalokkaat, dramaattiset värisävyt...
ja sitä mustaaaa ja harmaata. Yes.
Pinkki; hotpinkki tehosteena?!
Voimakas turkoosi?!
Sähkönsininen?!
Joulunpunainen?!

-Hurjia värejä-

Arvatkaa mitä?
Ostin yhden hotpinkin paidan ja pipon...
niistä kun on hyvä aloittaa kokeilemaan
tätä uutta ja ihmeellistä värien kirjoa!

8 kommenttia:

  1. Ettei vaan ois sama pipo kuin allekirjoittaneella keikkuu kuupan päässä...Kalpa, voi Kalpa minkä teit..

    VastaaPoista
  2. Vai, että pinkkiä pukkaa sullekin! Tervelutoa talvi immeisten kerhoon:) vaikka sisällä kuinka asustaa kesä... Oikein hyvää pääsiäistä! T:Jaanuska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaanuska: Niimpä, aika värin pukkas!
      Tästä se saattaa aueta, värien rikas
      maailma ;)...Kiitos ja sitä samaa,
      mukavaa pääsiäistä myös sinulle ja
      perheellesi!

      Poista
  3. Mä taasen olen syksy-ihminen.

    Rentouttavaa pääsiäistä teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nirppu: Olipa hauska kuulla, että
      olet syksy-ihminen. Oletkin ensimmäinen
      sellainen, jonka nyt tiedän olevan syksy!!!

      Työmaallakaan ei ainakaan vielä ole yhtään
      syksy-ihmistä...tosin värianalyysit on osalla
      vielä käymättä!!!

      Kiitos ja sitä samaa sinulle ja perheellesi!

      Poista
  4. Hotpinkki ainakin sanana sopii sinulle! =)
    /m

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huumi: Aaaa!!! Kiitos :)
      Otan tämän kohteliaisuutena!!!

      Poista