Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Vuoden Mutsi Award



Sain hauskan Vuoden Mutsi Awardin
ihanalta blogin pitäjältä Memmiltä.
Memmi kirjoittelee blogiaan peltojen keskellä,
siis ihan toisenlaisessa miljöössä kuin minä...
kannattaa käydä kuristelemassa ja lukemassa
hänen elämänmakuisia juttujaan Villa Auroorasta.

Kaunis kiitos sinulle Memmi tunnustuksesta, 
olen otettu.







Vuoden Mutsi Award.
   Tunnustukseen kuuluu jakaa tunnustus eteenpäin ja
jatkaa lauseet loppuun, tässäpä ne tulee:


1. Tunnen itseni vuoden mutsiksi, kun...
tiedän ja nään, että lapsillani on hyvä olla!


         2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on...  
 elää elämää niin, että osaisi tarttua hetkeen ja
nauttia siitä mitä sinulla on.
Tehdä omaa elämää itsensä/perheensä näköiseksi.


 3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on...
   lämmin halaus.


4. Kello 12 yöllä olen yleensä...
aivan sikiunessa.

 5. Kello 8 aamulla olen yleensä...
joko töissä, aamulenkillä tai sanomalehden parissa.

  6. Haluaisin sanoa lasteni isälle...
 olet ollut korvaamaton!!!  
Ja sinä olet alusta asti tuonut...
oman sävyn perhe-elämäämme. Ja
täytynee varmasti tässä kohtaa myöntää,
että olethan perheemme pää!
                                          
 7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että.. 
olet ollut aina minulle ja perheelleni tukena sekä turvana.
Sinulle olen aina voinut puhua kaikki ja enemmänkin!
Kiitos, että olet olemassa!


 8. Viimeksi kiroilin, kun...
  kuulin , että
ystävältäni oli pöllitty polkupyörä!
(Siis ihan kunnolla kiroilin!)



9. En ole koskaan osannut...
neuloa tai ommella.
-ARrrGgh-
Yhdet villasukat olen joskus neulonut.
Toisesta sukasta tuli kireä 37 ja toisesta
löysääkin löysempi 41!


       10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä on...
ehdottomasti joskus taas päästä mieheni kanssa
moottoripöyrällä tien päälle!




Haluan antaa tämän tunnustuksen eteenpäin

-Vuoden Mutseille-
Mamma63, Nirpulle, Camillalle, Huumille sekä
Von Hausille; Kuninkaalliselle kirjeenvaihtajalle!


2 kommenttia:

  1. Hauska tuo villasukka kertomus ja kaunis kiitos lämpimistä sanoista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Memmi: Hauska juttuna, ehkä mutta
      kyllä se oli minulle tiukka paikka! ;)

      Ja ole hyvä, olet lämpimät sanat ansainnut...

      Poista