Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

torstai 10. toukokuuta 2012

Kuokuttava TV-Sarja


Heips.
Olettekos katsoneet Iholla-sarjaa?
Minä olen. Itse-asiassa sarja koukutti
minut heti aitoudellaan.

En voi kuin ihailla näitä naisia,
jotka ovat kuvanneet itse rohkeasti omaa
elämäänsä omien asioidensa ja elämänsä äärellä!




Mikäli et ole syystä tai toisesta sarjaa katsonut
ja nyt sen haluaisit tehdä niin kurkkaappa sitä tästä!

Ps. Minä olen täällä vielä -toipilaana- wanhojen
katsomatta jääneiden iholla-sarjojen kera...
(katson siis netistä näitä näkemättä jääneitä)

nyt on kotonamme hiljaista ja tämä on oiva paikka
juuri tälläiseen tekemiseen sillä saan rauhassa tunteilla 
ja fiilistellä näiden naisten elämää.

2 kommenttia:

  1. KYLLÄ,olen ihan koukussa,TYKKÄÄN tosi paljon!!!!!:) t.MK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MK: Melkein arvasinkin...
      sinut tuntien ;) Ihana sarja ja täynnä
      rohkeita naisia!!! Hyvää äitienpäivää
      sinulle!!!

      Poista