Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Löytyi!

No niin, nyt se sitten löytyi...ei ehkä sattumalta sillä eilen
satoi vettä ja minä lähdin kiertelemään läheisiä "kirpputoreja"
... ja viidennen kohdalla tärppäsi!!! -Jippii-
Mikähän siinä on kun jotain saa päähänsä niin sitä ei luovuta
ihan hevillä?! No minulle tämä oli kaiken vaivan arvoista... :o)


Uskomatonta, että tämä sattui löytymään vielä valkoisena!
Meillä oli lapsuudessa kotona juuri tälläinen...ihanaa on
saada viedä veneelle jokin näinkin nostalginen kapistus
käyttöön. Veikkaan, että mieheni kotona olen nähnyt tälläisen
tosin hieman rohkeammassa värityksessä?!

3 kommenttia:

  1. Hieno löytö! Meillä oli kotona aikoinaan punainen.

    Onko totta että tuo oli ainoa ostos...?;)

    /m

    VastaaPoista
  2. No mutta eikös tuo ole Orthexin kuivausteline? Niitä saa kyllä vielä ihan kaupan hyllyltäkin ostettua. Mulla on mökillä valkoinen ja kotona vaalean harmaa. Taitaa olla ihan kestohitti :)
    Vielä tämä ja ensiviikko lomaa jäljellä...mökillä ollaan ja kotona vaan käydään niin kuin nytkin. Vain mies paiskii töitä :) Lomaterkut maalta! SR

    VastaaPoista
  3. Huomenta!

    Huumi: Eikö vaan!!! Edellisen lisäksi ostin vielä
    kokoluokkaa suuremmat pelastusliivit
    nuorimmaiselle kun kerran "vastaan
    tulivat"...siinäpä ne olivat minun
    päivän ostokset! -Ei paha- :o)
    Joko kohta työmaalle vaiko jatkuuko
    lomailusi? Sinulla tietty jo hirmiä
    määrä lomapäiviä joita sitten pidellä...
    Haliterkut!



    SR: Kyllä juuri se kuivausteline!!! Ei oo totta...ja
    minä kun olen metsästänyt turuilta ja toreilta
    moista!!! Eipä tullut mieleenikään lähteä
    ensimmäiseksi kaupoilta tuota etsimään...-muri-
    naa- Meillä alkaa työt ensi viikolla! Ihana
    loma takana... mutta on tuossa arjen pyör-
    rityksessä oma viehätyksensä. Ja vielä on
    kesää jäljellä!!! Kaupunkiterkut sinulle ja
    perheellesi!!!

    VastaaPoista