Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

maanantai 7. maaliskuuta 2011

Kiitos!!!

Tänään minua on muistettu...olen aivan liikuttunut!



Ystävät ja rakkaat, läheltä sekä kaukaa...
kiitos kaikista ihanista viesteistä ja muistamisista;
on kuin ois Joulu! Voi, mahdoton teitä.
ps. anopille ja appi-ukolle...saas nähdä miten käy;
maltanko lopettaa uuden kirjan kesken vai pitääkö lukea
tämäkin samantien niinkuin minulle kävi viimeksikin,
että meni yömyöhälle kun en yksinkertaisesti
malttanut lopettaa kirjan lukemista ennenkuin
olin lukenut sen kokonaan!

Tänään kun tulin töistä kotiin oli kaiken kukkuraksi
poikani kokkaillut meille iltaruuat valmiiksi:
ranskalaiset ja hampurilaiset maistuivat herkullisilta :o)
joskus kaikki tuntuu vaan niin taivaalliselta!

Mukavaa illanjatkoa teille kaikille!!!

6 kommenttia:

  1. Ompa hienoa, että olet saanut päivääsi noin paljon piristystä! Samanlainen kännykin, kun minulla:)
    Onnea nyt vielä kerran! -SR-

    VastaaPoista
  2. <3 <3 täältäkin vielä oikein ihanaa iltaa päivänäsi <3 <3 hali.T.MK

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiitos onnitteluista.
    Ja hyvää naistenpäivää teille, upeat naiset!

    VastaaPoista
  4. Täältäkin juuri kotiutuneet ja siksi myöhästyneet ONNITTELUT!

    Mukava oli tulla lukemaan nämä juttusi, joita olikin ehtinyt kertyä viikon aikana!

    Nautinnollista viikonloppua!

    /huumi

    VastaaPoista
  5. Oi, kiitos Huumi!!!
    Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle ja läheisillesi!

    VastaaPoista