Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

Wanhaa ja valkoista elämää keskellä kaupunkia!

sunnuntai 26. helmikuuta 2012

IL DIVO- MAMA - Äidilleni!


Tämä on mielestäni niin kaunis
kipale, kauniilla sanomalla varustettuna,


joten laitoin käännöksen helpottamaan
muutamien elämää... ;)



Alkuperäinen teksti:

Mama thank you for who I am
Thank you for all the things I'm not
Forgive me for the words unsaid
For the times
I forgot

Mama remember all my life
You showed me love, you sacrificed
Think of those young and early days
How I've changed
Along the way (along the way)

And I know you believed
And I know you had dreams
And I'm sorry it took all this time to see
That I am where I am because of your truth
And I miss you, I miss you

Mama forgive the times you cried
Forgive me for not making right
All of the storms I may have caused
And I've been wrong
Dry your eyes (dry your eyes)

Mama I hope this makes you smile
I hope you're happy with my life
At peace with every choice I made
How I've changed
Along the way
And I know you believed in all of my dreams
And I owe it all to you, mama

Il Divo -Mama:




Vapaa suomennos:


Äiti, kiitos siitä kuka olen.
Kiitos siitä kaikesta, mitä en ole.
Anteeksi, sanoja joita jäi sanomatta
ajoista, jotka jo
unohdin.


 Äiti, muistaa koko elämäni.
Sinä näytit kuinka rakastaa, sinä uhrauduit.
Ajattele niitä nuoruuteni päiviä ja alkuaikoja,
miten olen muuttunut
matkani varrella

(matkani varrella).

Ja tiedän, että uskoit.
Ja tiedän sinulla oli unelmia.
Ja olen pahoillani, että vein tämän kaiken ajan, 
että olen, missä olen, koska tiesit totuuden.
Ja minä kaipaan sinua, kaipaan sinua.

Äiti, anteeksi ajat jolloin olet itkenyt.
Anna anteeksi, jolloin en tehnyt oikein.
Kaikki myrskyt olen saattanut aiheuttaa,
ja olen ollut väärässä,
kuivaa silmäsi (kuivaa silmäsi).


Ja tiedän, että uskoit.
Ja tiedän sinulla oli unelmia.
Ja olen pahoillani, että vein tämän kaiken ajan, 

että olen, missä olen, koska tiesit totuuden.
Ja minä kaipaan sinua, kaipaan sinua.


-Da da da da daaa da da daa da da daa'a-


Äiti, toivottavasti tämä saa sinut hymyilemään.
Toivottavasti olet onnellinen elämästäni,
rauhassa,  jokaisen valinnan tein.
Miten olen muuttunut,
matkan varrella.
Ja tiedän, uskoit kaikkiin unelmiini,
ja minä olen siitä kaikesta velkaa sinulle, äiti!


-Äidilleni- Milla

6 kommenttia:

  1. Voi, Milla! Saitpa Mamman itkemään ja herkistymään! Kaunis kappale,jota en ole koskaan kuullut. Ole onnellinen,kun saat jakaa äitisi kanssa asioita ja tunteita. Minulla on vain paljon rakkaita, muistoja, jotka nyt nousivat pintaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mamma63: Ja kaikki ne kauniit muistot
      ovat sinun ja sydämessäsi!!! Tämä
      kipale saa aikaan herkästi kyyneleitä...

      Poista
  2. KIITOS TYTTÖSENI.

    HALAUKSIN Äitisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti: Samoin! Tiukkaakin tiukempi hali!
      Tyttäresi :)

      Poista
  3. voi hitsi... enpä ole ennen kuullut. Mitkä sanat! Ihanaa iltaa äitylöille:)Jaanuska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaanuska: Hauska lukea, että sain laitettua
      sellaisen kipaleen, joka on uusi niin sinulle
      kuin Mamma63:lle... Aivan, juuri tuo sanoma on
      niin koskettava!!! :) Sinähän se sanoit;
      IHANAA ILTAA KAIKILLE ÄITYLÖILLE!!! ;)

      Poista